Počet záznamov: 1
Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier
SYS 0114485 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019094255.8 100 $a 20100603a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier $f Tatiana Soroková 330 $a Súčasné trendy v maloobchodnom predaji. Integrácia obchodných jednotiek do veľkých obchodných centier. Situácia na Slovensku a v okolitých krajinách. Zákonitosti, ktoré je nutné rešpektovať pri zariaďovaní obchodného centra. Spoločný marketingový postup pre všetkých nájomcov. Správa a organizácia nájomných priestorov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0114478 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike $v Roč. 5, č. 1 (2010), s. 4-14 $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2010 541 1-
$a Psychological aspekts of the marketing dynamic of big shopping centres 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006047 $a strediská nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003848 $a obrat maloobchodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2
Počet záznamov: 1