Počet záznamov: 1  

Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier

  1. SYS0114485
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019094255.8
    100
      
    $a 20100603a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier $f Tatiana Soroková
    330
      
    $a Súčasné trendy v maloobchodnom predaji. Integrácia obchodných jednotiek do veľkých obchodných centier. Situácia na Slovensku a v okolitých krajinách. Zákonitosti, ktoré je nutné rešpektovať pri zariaďovaní obchodného centra. Spoločný marketingový postup pre všetkých nájomcov. Správa a organizácia nájomných priestorov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0114478 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike $v Roč. 5, č. 1 (2010), s. 4-14 $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2010
    541
    1-
    $a Psychological aspekts of the marketing dynamic of big shopping centres
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006047 $a strediská nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003848 $a obrat maloobchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.