Počet záznamov: 1  

Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie

  1. SYS0114488
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240220105609.8
    100
      
    $a 20100603a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie $f Viera Frianová
    330
      
    $a Aktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0114478 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike $v Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31 $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2010
    541
    1-
    $a Current approaches to evaluation of efficiency and effectiveness of marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016140 $a Frianová $b Viera $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.