Počet záznamov: 1
Konštrukcia matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja
SYS 0115342 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072303.5 100 $a 20100625a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Konštrukcia matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja $f Matej Hudák 330 $a Príspevok predstavuje konštrukciu matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja. Ide o domček kvality využívaný v metóde QFD. Autor poukazaje na hlavné problémy jeho konštrukcie. Domček kvality je subjektívna metóda, ktorá transformuje požiadavky zákazníka do technických parametrov produktu. Konštrukciou domčeku kvality zistíme najdôležitejšie väzby, ktoré majú vplyv na požiadavky zákazníka a tým pádom aj na jeho spokojnosť s produktom. Cieľom QFD je predvídať zlyhania a predchádzať závažným chybám produktu, pretože chyby odhalené až vo fáze produkcie je (nielen z hľadiska nákladov) náročnejšie odstrániť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113781 $1 010 $a 978-80-225-2966-2 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Herľany, 6.-8. apríl 2010 $f garant konferencie Michal Tkáč $v S. 45-55 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004613 $a požiadavky na výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003245 $a matice 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007235 $a vývoj výrobku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004107 $a parametre technické 675 $a 001.894/.895 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000006 $x Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0021063 $a Hudák $b Matej $f 1984- $p EUBPHFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100625 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1