Počet záznamov: 1
Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu
SYS 0116399 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072310.2 100 $a 20100730a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu $f Dáša Zaujecová 330 $a Zákon o reklame a porovnávacia reklama. Etická samoregulácia reklamy. Prípady porovnávacej reklamy v slovenských médiách. Politická porovnávacia reklama. Na Slovensku je využívanie porovnávacej reklamy skôr výnimočné. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115843 $1 010 $a 978-80-8105-175-3 $1 200 1 $a Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK $b elektronický zdroj $e v Trnave 10.12.2009 $v S. 343-346 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006157 $a súťaž nekalá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100730 $g AACR2
Počet záznamov: 1