Počet záznamov: 1  

Brand equity and buying behaviour

  1. SYS0117217
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315095223.9
    100
      
    $a 20100831a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Brand equity and buying behaviour $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Značka, rovnosť značky, výskumy v oblasti značky. Vplyv značky na správanie spotrebiteľa. Nákupné správanie. Materiál a metódy. Ekonomická dimenzia rovnosti značky - merania. Dimenzia správania - lojálnosť. Subjektívna rovnosť založená na vnímaní spotrebiteľa. Predmet a výsledky skúmania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0114497 $1 010 $a 978-80-552-0386-7 $1 010 $a 978-80-552-0386-7 $1 200 1 $a Global economy: challenges and perspectives $b elektronický zdroj $e [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic $e international scientific days 2010 $v S. 2682-2693 $1 210 $a Nitra $c [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre] $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007186 $a výskum dopytu
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100831 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.