Počet záznamov: 1
Brand equity and buying behaviour
SYS 0117217 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315095223.9 100 $a 20100831a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Brand equity and buying behaviour $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Značka, rovnosť značky, výskumy v oblasti značky. Vplyv značky na správanie spotrebiteľa. Nákupné správanie. Materiál a metódy. Ekonomická dimenzia rovnosti značky - merania. Dimenzia správania - lojálnosť. Subjektívna rovnosť založená na vnímaní spotrebiteľa. Predmet a výsledky skúmania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0114497 $1 010 $a 978-80-552-0386-7 $1 010 $a 978-80-552-0386-7 $1 200 1 $a Global economy: challenges and perspectives $b elektronický zdroj $e [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic $e international scientific days 2010 $v S. 2682-2693 $1 210 $a Nitra $c [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre] $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007186 $a výskum dopytu 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100831 $g AACR2
Počet záznamov: 1