Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj

  1. SYS0117318
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240109072455.6
    100
      
    $a 20100906d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj $e dizertačná práca $f Katarína Chomová $g škol. Mária Dzurová
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 132 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100906 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.