Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj
SYS 0117318 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240109072455.6 100 $a 20100906d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj $e dizertačná práca $f Katarína Chomová $g škol. Mária Dzurová 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 132 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100906 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1