Počet záznamov: 1
Flexibilita přes hranice firmy
SYS 0119049 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231114080530.1 100 $a 20101011a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Flexibilita přes hranice firmy $f Gustav Tomek 330 $a Splnenie požiadaviek zákazníka ako hlavná filozofická aj realizačná výzva pre marketing. Cesty zvyšovania konkurenčnej schopnosti z pohľadu všetkých účastníkov hodnototvorného procesu. Integrácia firmy do konkurencieschopného dodávateľského reťazca. Starégia reťazca založená na stratégii ťahu (pull). Fungujúci podnikový manažment. Rozhodovanie o outsourcingu. Vytváranie medzipodnikových sietí. Spájanie podnikov do komplexného dodávateľského reťazca - supply chain. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 3 (2010), s. 8-10 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004077 $a outsourcing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101011 $g AACR2
Počet záznamov: 1