Počet záznamov: 1
Marketing a recese rok poté
SYS 0119073 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095044.3 100 $a 20101011a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing a recese rok poté $f Přemysl Staroveský 330 $a Produkt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182211 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029925 $a Staroveský $b Přemysl $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101011 $g AACR2
Počet záznamov: 1