Počet záznamov: 1  

Marketing a recese rok poté

  1. SYS0119073
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095044.3
    100
      
    $a 20101011a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing a recese rok poté $f Přemysl Staroveský
    330
      
    $a Produkt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182211 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029925 $a Staroveský $b Přemysl $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101011 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.