Počet záznamov: 1
Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie
SYS 0120092 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240522075716.3 100 $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie $d Children as the target group of marketing communication $f Dagmar Klepochová, Zuzana Francová, Miroslava Loydlová 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Vplyv detí na nákupné rozhodovanie rodiny. Faktory, ktoré ovplyvnili formovanie marketingu zameraného na deti. Spotrebiteľské správanie detí. Marketingová komunikácia a deti. Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a ich rodičov. Výsledky prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 139-145 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005461 $a rodina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 40 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 30 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 30 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1