Počet záznamov: 1
Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy
SYS 0120222 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819083126.6 100 $a 20101022a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy $f Katarína Dražová 330 $a Marketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120130 $1 010 $a 978-80-8105-183-8 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak $v S. 92-100 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a The role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1