Počet záznamov: 1  

Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy

  1. SYS0120222
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819083126.6
    100
      
    $a 20101022a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy $f Katarína Dražová
    330
      
    $a Marketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120130 $1 010 $a 978-80-8105-183-8 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak $v S. 92-100 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a The role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.