Počet záznamov: 1
Politický marketing a technologie
SYS 0120235 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220504104630.9 100 $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Politický marketing a technologie $f Bohumír Štědroň, Jakub Štědroň 330 $a Charakteristika politického marketingu. Využívanie Business intelligence (BI) v politickom marketingu. Vývoj technológií v politickom marketingu. Rozhlas a televízia ako nástroje politického marketingu. Sociálne siete v politickom marketingu. Sociálne siete a volebná kampaň amerického prezidenta B. Obamu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 226-235 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004881 $a prezidenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007011 $a voľby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014374 $a Štědroň $b Bohumír $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0036153 $a Štědroň $b Jakub $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1