Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov
SYS 0120645 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072348.6 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov $d Milk products promotion $f Jana Gondárová, Martina Jelšíková 330 $a Za posledné roky sa situácia so spotrebou mlieka, mliečnych výrobkov a syrov na našom trhu zhoršuje. Príčinu možno nájsť aj v nedostatočnej marketingovej komunikácií. V súčasnosti bol preto Európskou komisiou schválený program „Objav mlieko“. Jeho cieľom je zvýšiť povedomie u spotrebiteľov o potrebe konzumácie mlieka a mliečnych produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 195-199 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003380 $a mlieko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025673 $a Gondárová $b Jana $f 1983- $p EUBOBFKTK $9 50 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0025674 $a Jelšíková $b Martina $p EUBOBFKTK $9 50 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Počet záznamov: 1