Počet záznamov: 1
Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu
SYS 0120750 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240611074139.6 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu $f Lenka Pčolinská 301 $a VEGA 1/0493/08 330 $a Vplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108862 $1 010 $a 978-80-225-2876-4 $1 200 1 $a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej $v S. 82-90 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006582 $a tovar spotrebný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Počet záznamov: 1