Počet záznamov: 1
Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života
SYS 0121037 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072356.7 100 $a 20101102a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života $f Rastislav Strhan 330 $a Hodnotenie rozvoja spoločnosti a kvality života. Ukazovateľ miery ekonomického blahobytu. Indikátor udržateľného ekonomického blahobytu. Indikátor bohatstva a indikátor skutočných úspor. Indikátor skutočného pokroku. Spoločný nedostatok rôznych meraní kvality života. Environmentálna dimenzia kvality života z pohľadu správania jednotlivca. Spotrebiteľské správanie ako nástroj zvyšovania environmentálnej kvality života. Pôsobenie environmentálneho marketingu na vnímanie kvality života. 463 -1
$1 011 $a 1337-9054 $1 200 1 $a Vedecký obzor $d Scientific Horizont $v Roč. 2, č. 2 (2010) s. 181-192 $1 210 $a Skalica $c Stredoeurópska vysoká škola v Skalici $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*0005836 $a kvalita života 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001302 $a blahobyt 610 1-
$9 eu_un_auth*0006903 $a bohatstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006846 $a úspory 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 330.59 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000091 $x Životná úroveň 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $f 1968- $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101102 $g AACR2
Počet záznamov: 1