Počet záznamov: 1
Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu
SYS 0121225 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912094830.2 100 $a 20101104a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu $f Jana Škutková 330 $a Vnímanie marketingových materiálov a reklamných pútačov ľuďmi. Zameriavanie sa na špecifické cieľové skupiny. Snaha o dosiahnutie priamej interakcie. Inšpirácie pre rozhodovanie a sila odporúčania. Ciele reklamy a marketingové ciele. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182304 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 10 (2010), s. 38-39 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101104 $g AACR2
Počet záznamov: 1