Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia slovenskej firmy na európskom trhu

  1. SYS0121692
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318122630.2
    100
      
    $a 20101112d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová stratégia slovenskej firmy na európskom trhu $e diplomová práca $f Zuzana Juříčková $g škol. Vítězslav Balhar
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 85 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036480 $a Juříčková $b Zuzana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101109 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.