Počet záznamov: 1
Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
SYS 0121888 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072400.1 100 $a 20101116a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu $f Jozef Gajdoš, Mária Dziváková 330 $a Kultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0121884 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003274 $a menšiny národnostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $f 1962- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0022747 $a Dziváková $b Mária $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101116 $g AACR2
Počet záznamov: 1