Počet záznamov: 1
Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií
SYS 0122939 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072405.3 100 $a 20101207d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií $f Lucia Furdová 301 $a PMVP 2316071 330 $a Zvýšenie trhového podielu spoločnosti vhodnou kombináciou marketingového mixu s dôrazom na význam vplyvu logistiky. Správna alokácia výrobného závodu. Faktory vplývajúce na rozhodovanie o alokácii podniku - rozptyl medzi dodávateľmi a trhmi, prepravné náklady, zelené iniciatívy. Najdôležitejšie témy v logistike v súčasnosti. Ponímanie alokácie podniku v lokalizačných teóriách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0122826 $1 010 $a 978-80-225-3114-6 $1 200 1 $a Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) $e zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071 $f zborník zostavila Lucia Furdová $v S. 11-18 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 25 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003566 $a náklady dopravné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*0026909 $a logistika zelená 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101207 $g AACR2
Počet záznamov: 1