Počet záznamov: 1
Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií
Názov Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071. S. 11-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3114-6 Poznámky PMVP 2316071 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá lokalizácia * firmy * marketing mix * logistika * trh * náklady dopravné * ekológia * logistika zelená * dodávatelia Anotácia Zvýšenie trhového podielu spoločnosti vhodnou kombináciou marketingového mixu s dôrazom na význam vplyvu logistiky. Správna alokácia výrobného závodu. Faktory vplývajúce na rozhodovanie o alokácii podniku - rozptyl medzi dodávateľmi a trhmi, prepravné náklady, zelené iniciatívy. Najdôležitejšie témy v logistike v súčasnosti. Ponímanie alokácie podniku v lokalizačných teóriách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00076-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1