Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu
SYS 0128394 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220725111626.2 100 $a 20110426a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu $f Daniel Kremsa, Adam Pardel 330 $a Predstavenie sociálnych sietí ako určitej komunity ľudí, ktorí sa stretávajú z dôvodu komunikácie, zábavy alebo trávenia voľného času. Najznámejšie sociálne siete v súčasnosti. Propagácia marketingových spoločností na sociálnych sieťach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0128010 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 3, č. Apríl (2011), s. 50-51 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037863 $a Kremsa $b Daniel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0070156 $a Pardel $b Adam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110426 $g AACR2
Počet záznamov: 1