Počet záznamov: 1
Výber distribučnej cesty s ohľadom na produkt a cieľový zákaznícky segment
SYS 0128557 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072454.7 100 $a 20110428d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Výber distribučnej cesty s ohľadom na produkt a cieľový zákaznícky segment $h 9.2 $f Milan Oreský 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0081774 $1 010 $a 978-80-225-2564-0 $1 200 1 $a Marketing $e praktikum $f Jaroslav Kita a kolektív $v S. 92-93 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2008 $d dotlač 2009 $1 215 $a 164 s. [6,997 AH] 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110428 $g AACR2 830 $a Záznam zapísaný pre personálnu bibliografiu, nevykazuje sa
Počet záznamov: 1