Počet záznamov: 1
Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh
SYS 0129215 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306132014.7 100 $a 20110513a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh $f Viera Čihovská, Eva Hvizdová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Hlavné predpoklady úspešnosti malej firmy a marketingová orientácia. Presadenie sa v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Kooperačné a integračné vzťahy v rámci celej EÚ. Marketingový výskum zahraničného trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 63-67 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004280 $a podnikanie stredné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0017622 $a Hvizdová $b Eva $c ml. $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110513 $g AACR2
Počet záznamov: 1