Počet záznamov: 1
Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
SYS 0129374 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134400.2 100 $a 20110517a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu $f Miroslava Hricová, Zuzana Fabiánová 301 $a VEGA 1/0124/10 330 $a Rozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 122-126 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0020491 $a Hricová $b Miroslava $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038174 $a Fabiánová $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110517 $g AACR2
Počet záznamov: 1