Počet záznamov: 1
Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania
SYS 0129955 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134344.5 100 $a 20110526a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania $f Kamila Valkovcová 330 $a Spotrebiteľské správanie ako jedno z východísk marketingového plánovania. Úspešné pôsobenie spoločností v trhovom prostredí a schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. Konkurenčná ekonomika a konkurenčná výhoda. Analýza spotrebiteľského správania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 293-298 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0038238 $a Valkovcová $b Kamila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110526 $g AACR2
Počet záznamov: 1