Počet záznamov: 1
Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania
Názov Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania Autorské údaje Kamila Valkovcová Autor Valkovcová Kamila Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 293-298. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá politika spotrebiteľská * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Spotrebiteľské správanie ako jedno z východísk marketingového plánovania. Úspešné pôsobenie spoločností v trhovom prostredí a schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. Konkurenčná ekonomika a konkurenčná výhoda. Analýza spotrebiteľského správania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1