Počet záznamov: 1
Sociálny marketing - sociálne zmeny a problémy
SYS 0130013 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072504.5 100 $a 20110530a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sociálny marketing - sociálne zmeny a problémy $f Jana Kováčová 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 167-171 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1