Počet záznamov: 1
Proces tvorby lojality zákazníkov
SYS 0130088 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072505.1 100 $a 20110530a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Proces tvorby lojality zákazníkov $f Zora Vajsochrová, Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Lojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0134528 $1 010 $a 978-80-225-3209-9 $1 200 1 $a Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $f kolektív $v S. 5-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 103 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019170 $a Vajsochrová $b Zora $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2
Počet záznamov: 1