Počet záznamov: 1  

Ochrana značky na zahraničných trhoch

  1. SYS0142206
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803105140.8
    100
      
    $a 20111014a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ochrana značky na zahraničných trhoch $f Markus Reheis, Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Pojem značka, charakteristika silnej značky. Analýza pozície značkových výrobkov nemeckých producentov na čínskom trhu. Vo väzbe na tento cieľ sa skúmajú štyri vedecké hypotézy. Vplyv marketingovej stratégie na stratégiu vstupu na čínsky trh. Poznatky empirického výskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0141701 $1 010 $a 978-80-225-3247-1 $1 200 1 $a Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $v S. 108-123 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [124 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003878 $a ochrana autorstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    675
      
    $a 347.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000215 $x Obchodné právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035388 $b Markus $a Reheis $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $q E $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111014 $g AACR2
    830
      
    $a Autor Reheis, M. je externým doktorandom.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.