Počet záznamov: 1
Zákazník v kontexte poskytovaných služieb
SYS 0142724 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134216.8 100 $a 20111025a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zákazník v kontexte poskytovaných služieb $f Pavel Mikuš 330 $a Metóda BDI - pásmový diagram záujmu (band diagram of interest), ktorý slúži na porovnávanie spokojnosti zákazníkov, dôležitosti ich vnímania konkrétneho problému, ako aj dôležitosť vnímanú zo strany podniku a možnosť jej ovplyvnenia. Desať zlatých pravidiel starostlivosti o zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142244 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 $b elektronický zdroj $e zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011 $v S. [1-17] $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [654 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0043804 $a Mikuš $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111025 $g AACR2
Počet záznamov: 1