Počet záznamov: 1
"Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR
SYS 0142732 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20230113112748.2 100 $a 20111025a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a "Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR $f Helena Nízka 330 $a Prieskum spoločnosti GfK4, ktorý realizovalo združenie GfK Verein v roku 2011 v jedenástich európskych krajinách. Ukazovatele pre plánovanie marketingových aktivít a prehľad kúpyschopnosti obyvateľstva známy pod názvom GfK Kúpna sila Slovenska za príslušný rok. Nezamestnanosť, vývoj cien a kúpnej sily. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142244 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 $b elektronický zdroj $e zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011 $v S. [1-5] $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [654 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003810 $a obeh tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005696 $a sila kúpna obyvateľstva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002448 $a inflácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004948 $a prieskum potrieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020819 $a Nízka $b Helena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111025 $g AACR2
Počet záznamov: 1