Počet záznamov: 1  

"Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR

  1. Názov "Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR
    Autorské údajeHelena Nízka
    Autor Nízka Helena Univerzita Komenského v Bratislave
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-5]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá manažment produktový * manažment sortimentný * obeh tovaru * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * sila kúpna obyvateľstva * ceny * inflácia * prieskum potrieb * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPrieskum spoločnosti GfK4, ktorý realizovalo združenie GfK Verein v roku 2011 v jedenástich európskych krajinách. Ukazovatele pre plánovanie marketingových aktivít a prehľad kúpyschopnosti obyvateľstva známy pod názvom GfK Kúpna sila Slovenska za príslušný rok. Nezamestnanosť, vývoj cien a kúpnej sily.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka