Počet záznamov: 1
Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti
SYS 0142871 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072548.6 100 $a 20111027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti $f Katarína Petrovčíková 301 $a APVV SK-PL-0040-09 330 $a Zelený marketing, definícia. Vývoj zeleného marketingu a podnikanie. Právny rámec pre produkciu bioproduktov na území Európskej únie. Biopotraviny v maloobchodnej sieti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0125200 $1 010 $a 978-80-225-3134-4 $1 200 1 $a BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice $v S. 127-133 $1 210 $a Košice $c [Podnikovohospodárska fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005688 $a siete obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004825 $a predpisy právne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $f 1977- $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111027 $g AACR2
Počet záznamov: 1