Počet záznamov: 1  

Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota

  1. SYS0143181
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315100648.0
    100
      
    $a 20111103a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota $f Ivan Bzdúšek
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Význam faktorov ovplyvňujúcich výber nákupného miesta. Analýza imidžu nákupného centra. Pozícia komplexu COOP Jednota. Spontánne doplnenie viet podľa vlastného názoru. Hodnotenie atribútov obchodov COOP Jednoty. Hodnotenie vyhlásení a profilu imidžu COOP Jednoty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0142201 $1 010 $a 978-80-225-3265-5 $1 200 1 $a EDAMBA 2011 $b elektronický zdroj $e proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava $z eng $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $v S. 133-141 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [718 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005688 $a siete obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111103 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.