Počet záznamov: 1
Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním
SYS 0143356 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803111250.0 100 $a 20111108a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním $f Kornélia Richterová, Helena Labská 330 $a Príspevok ponúka konfrontáciu tradičných názorov o pôsobení reklamy na spotrebiteľské správanie s poznatkami, ktoré vyplynuli z analýzy nákupných epizód v rámci akademického prieskumu realizovaného v rokoch 2007 – 2010. Zároveň chce podrobnejšie priblížiť postupnosť procesu spotrebiteľskej interpretácie ELM vo väzbe na konkrétne, už realizované nákupy, poukázať na vzťah presvedčovania v marketingovej komunikácii s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Súčasťou pojednania je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie s trhom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0141701 $1 010 $a 978-80-225-3247-1 $1 200 1 $a Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $v S. 31-47 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [124 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111108 $g AACR2
Počet záznamov: 1