Počet záznamov: 1
Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
SYS 0143598 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221025135339.8 100 $a 20111114a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku $f Branislav Mišota 330 $a Internetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142342 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2011 541 1-
$a Search engines and their role in e-business marketing strategy of the company 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013822 $a Mišota $b Branislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111114 $g AACR2
Počet záznamov: 1