Počet záznamov: 1  

Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku

  1. SYS0143598
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20151104072807.1
    100
      
    $a 20111114a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku $f Branislav Mišota
    215
      
    $c Tab.
    320
      
    $a Res. angl. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Internetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0142342 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2011
    541
    1-
    $a Search engines and their role in e-business marketing strategy of the company
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013822 $a Mišota $b Branislav $p Fakulta elektrotechniky a informatiky, Slovenská technická univerzita v Bratislave $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111114 $g AACR2
    856
    4-
    $u ftp://193.87.31.84/0142342/fss0411.pdf