Počet záznamov: 1
Korporativnyje kommunikacii v sociume: ponjatija, struktura, primery
SYS 0144209 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20221207093626.0 010 $a 978-3-8433-2114-3 100 $a 20130305d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a rus 102 $a DE 200 1-
$a Korporativnyje kommunikacii v sociume: ponjatija, struktura, primery $e sociaľnyje kommunikacii, PR, mediarilejšiz, korporativnyje SMI: kak oni formirujut korporativnyje kommunikacii $f Sergej Brovko 210 $a Saarbrücken $c LAP LAMBERT Academic Publishing $d 2011 215 $a 259 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002813 $a komunikácia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005598 $a Rusko 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0044223 $a Brovko $b Sergej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130305 $g AACR2
Počet záznamov: 1