Počet záznamov: 1
Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu
SYS 0144291 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240530082545.1 100 $a 20111130d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu $d Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market $f Pavol Kita 301 $a VEGA 1/0039/11 330 $a Charakteristika geomarketingu. Nástroje geomarketingu. Geografický informačný systém (GIS). Databázy údajov. Zdroje informácií pre tvorbu databáz. Aplikácia geomarketingu. Metodológia výskumu v rámci projektu VEGA 1/0039/11 GIS ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0143556 $1 010 $a 978-80-225-3283-9 $1 200 1 $a Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 $f Zostavil: Pavol Kita $v S. 28-52 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 69 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111130 $g AACR2
Počet záznamov: 1