Počet záznamov: 1
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
SYS 0144708 LBL $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$ 005 20240109072945.3 010 $a 978-80-8105-256-9 100 $a 20111208$2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 135 $a do 200 1-
$a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*0019280 $a Petranová $b Dana $4 340 702 -1
$3 eu_un_auth*p0074351 $a Nováková $b Renáta $4 340 702 -1
$3 eu_un_auth*0032179 $a Pravdová $b Hana $4 340 702 -1
$3 eu_un_auth*0027090 $a Slušná $b Zuzana $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*0044333 $a Višňovský $b Ján $4 675 710 12
$3 eu_un_auth*0044334 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Trnava, Slovensko $f 28.4.2011 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111208 $g AACR2
Počet záznamov: 1