Počet záznamov: 1
Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách
SYS 0144894 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240216103342.0 100 $a 20111213d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách $d Factors with influence on strategic price making $f Pavol Serina 301 $a VEGA 1/0410/10 330 $a Postavenie firmy na trhu. Oligopolný trh. Monopolná konkurencia. Dokonalá konkurencia. Vplyv faktorov pôsobiacich na rozhodovanie o cenách vo firme. Vplyv vnútorných faktorov. Štruktúra ceny. Kalkulácia variabilných nákladov. Kalkulácia cieľových nákladov. Hodnotový manažment a hodnotová analýza. Vonkajšie faktory - trh a dopyt po produktoch. Členenie firiem z hľadiska uplatňovania základného prístupu k tvorbe cien. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144723 $1 010 $a 978-80-225-3319-5 $1 200 1 $a Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach $e [zborník vedeckých prác] $f redakčné a zostavovateľské práce Nora Grisáková $v S. 154-168 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 169 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002635 $a kalkulácia nákladov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005511 $a rozhodovanie strategické 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*p0050188 $a Serina $b Pavol $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111213 $g AACR2
Počet záznamov: 1