Počet záznamov: 1
Environmentálny marketing
SYS 0146166 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072633.5 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Environmentálny marketing $d Environmental marketing $f Vítězslav Balhar 330 $a Environmentálny alebo ekologický marketing ako ucelená orientácia firmy smerom k ekologickým otázkam, ktorá je daná vzťahom k životnému prostrediu a prejavuje sa v cieľoch, stratégiách a konkrétnych marketingových mixoch firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1