Počet záznamov: 1
Marketing v dnešním postmoderním světě
SYS 0146300 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315071902.3 100 $a 20120112a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing v dnešním postmoderním světě $f Zuzana Chytková 330 $a Zmeny v marketingu v súčasnej dobe. Fragmentácia trhu. Fragmentácia spotrebiteľa. Prijímanie informácií a ich aktívne prepracovanie spotrebiteľom. Postmoderný trh a marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002410 $a identita 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044527 $a Chytková $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120112 $g AACR2
Počet záznamov: 1