Počet záznamov: 1
Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
SYS 0147092 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240226080706.9 100 $a 20120131a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie $f Veronika Hrdličková 330 $a Marketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 63-75 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044733 $a Hrdličková $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120131 $g AACR2 830 $a Autorka uvádza v dokumente iné pracovisko, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1