Počet záznamov: 1
Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov
SYS 0147153 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072646.3 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov $f Miroslava Loydlová, Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a V dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 96-106 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 675 $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1