Počet záznamov: 1
Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu
SYS 0147182 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134515.0 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu $d Internet position in marketing communication of entities in tourism $f Martin Hromada 330 $a Nástroje marketingovej komunikácie na internete, ktoré sú využiteľné pre podniky v cestovnom ruchu. Komunikačný mix subjektov cestovného ruchu na internete. Nové možnosti komunikácie, ktoré zastrešujú formáty Web 2.0, takzvané social media alebo consumer generated media. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 75-83 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037506 $a Hromada $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1