Počet záznamov: 1
Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
SYS 0147327 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072648.9 100 $a 20120206d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ $f Barbora Brynkusová 330 $a Dosahy krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu. Správanie spotrebiteľov v štúdii spoločnosti Cetelem, kde boli dopytovaní spotrebitelia 12 krajín Európy. Medzinárodná produktová politika. Medzinárodná cenová politika. Medzinárodná komunikačná politika. Medzinárodná personálna politika. Štúdie v oblasti medzinárodnej marketingovej stratégie v EÚ. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147162 $1 010 $a 978-80-225-3297-6 $1 200 1 $a Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011 $f Otília Zorkóciová a kolektív $v S. 19-30 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 179 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004447 $a politika personálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120206 $g AACR2
Počet záznamov: 1