Počet záznamov: 1
Služby viděné očima zákazníka
SYS 0149013 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019100006.2 100 $a 20120306a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Služby viděné očima zákazníka $f Adam Hazdra, Kateřina Kánská 330 $a Ako naštartovať rast príjmov. Tipy pre lepšie porozumenie zákazníkov, ktoré vychádzajú z etnografického výskumu pre spoločnosť Brýledomů.cz. Čo je to dizajn služieb. Etnografický výskum - výskum činov a nie názorov, priamo v prostredí, kde sa služba poskytuje. Zásady výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019026 $a Hazdra $b Adam $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045029 $a Kánská $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Počet záznamov: 1