Počet záznamov: 1  

Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur

  1. SYS0150037
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318114934.5
    100
      
    $a 20120402d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur $e diplomová práca $f Eva Mikulová $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 78 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030792 $a Mikulová $b Eva $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002795 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Ústav medzinárodných programov $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120402 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.