Počet záznamov: 1
Jediná istota je, že veci sa budú meniť
SYS 0150168 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220718134813.8 100 $a 20120404a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Jediná istota je, že veci sa budú meniť $d <The> Only certainty is that the things will change $f Theodor Hudeček, Václav Hudeček 330 $a Hlavné trendy v oblasti teórií transformácie spoločnosti. Meniaca sa demografická situácia a orientácia spotrebiteľského marketingu. Marketingová autorita Philip Kotler vo svojich prácach predpokladá radikálne zmeny v niekoľkých nasledujúcich desaťročiach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0149529 $1 010 $a 978-80-87533-02-4 $1 200 1 $a Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) $b elektronický zdroj $e sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011 $d Knowledge for market use 2011 : new generation of workers (Generation Y) $z eng $f editoři Klára Benková, Lucie Vavrysová $v S. $1 210 $a Olomouc $c Societas Scientiarum Olomoucensis II. $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [945 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005853 $a spoločnosť postindustriálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005849 $a spoločnosť informačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001644 $a demografia ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 316.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000042 $x Spoločnosť. Sociálna štruktúra 700 -1
$3 eu_un_auth*p0045722 $a Hudeček $b Theodor $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045246 $a Hudeček $b Václav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120404 $g AACR2
Počet záznamov: 1