Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti
SYS 0170416 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170315090438.6 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti $e diplomová práca $f Peter Lengyel $g školiteľ: Jana Naščáková 210 $a Košice $d 2013 215 $a 89 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 700 -1
$3 eu_un_auth*p0023378 $a Lengyel $b Peter $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF 712 02
$3 eu_un_auth*0000966 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra marketingu a obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1